poniedziałek, 5 września 2016

Spotkanie z Sylwią Grzeszczak w Dąbrowie Górniczej

Hejka .Jestem w super nastroju, ponieważ wczoraj byłam na koncercie Sylwii Grzeszczak. Pogoda szybko się zepsuła, zaczęło strasznie padać, wiało i grzmiało w pewnym momencie. Ale Sylwia się nie poddała i grała dalej dla fanów. Bardzo fajnie się ją słucha, nie robi z siebie wielkiej gwiazdeczki tylko jest sobą - skromna, bardzo przyjaźnie nastawiona do ludzi a zarazem można powiedzieć, że "nosi ją" na scenie. Skacze, tańczy i cały czas ma kontakt z publicznością. To jest super i bardzo doceniane przez fanów. Bo nie tylko widać, że śpiewa bo kocha to robić, to jeszcze bardziej kocha swoim fanów. Sylwia bardzo mi imponuje swoim zachowaniem i tym co robi. Jest piękna, utalentowana i przede wszystkim skromna ! :) Nie mogę się doczekać kolejnego koncertu i spotkania z Sylwią.
Dzięki Sylwia za przybicie piątki i zrobienie zdjęcia mimo okropnej pogody.
Fakt, ja zmokłam jestem rozmazana i brzydka na zdjęciu, ale ważne że z jedną z najlepszych wokalistek i w dodatku jaką śliczną :)

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz