środa, 21 października 2015

Cześć Kochani,

Kolejne wybory zbliżają się wielkim krokiem, bo to już w niedzielę. W telewizji, gazetach i radiu temat na pierwszym miejscu to wybory.



Wczoraj miałam okazję zobaczyć debatę kandydatów na tvn 24. Niektórzy z nich naprawdę obiecuję gruszki na wierzbie. To co niektórzy z kandydatów mówili było wręcz śmieszne,
-Obietnice o obniżeniu emerytur ( nikt z nich nie powiedział wprost, że jest pewien haczyk. Kobiety będą dostawać -70%, a mężczyźni -30% ).
- Pieniądze dawane na każde dziecko. Skąd Państwo Polskie będzie miało na to pieniądze? Skoro nie mają pieniędzy na wyższe płace.
- Kolejki do lekarzy. Mieli je skrócić, a jeszcze bardziej wydłużyli. A pieniędzy nie ma. To na co one poszły?
- Sprawa uchodźców, powinni przyjąć ich ale na życie powinni sami sobie zarobić. Pracę powinni sami sobie znaleźć, to samo tyczy się mieszkań. My Polacy, aby dostać mieszkanie z urzędu musimy czekać kilka, a nawet kilkanaście lat. Żeby znaleźć pracę też musimy ciężko o to walczyć. Większość z nas ledwo wiąże koniec z końcem, a Państwo chce przyznawać uchodźcom kasę i mieszkania za darmo na Dzień dobry. Dla mnie jest to absurd. Dobrze, przyjmijmy ich, ale niech sami sobie na wszystko zapracują. Druga sprawa dotycząca uchodźców, to narzucanie swojej religii i poglądów. Skoro przychodzą do nas, niech swoje poglądy i religię zostawią dla siebie, a nie narzucają nam to. Tak samo co z bezpieczeństwem ? Jeśli faktycznie prawdą jest to, że pobili kobietę, za to że wracała z imprezy w krótkiej spódniczce to naprawdę mamy czego się obawiać. A przecież musimy czuć się bezpiecznie w naszym Państwie. Polska to nasz dom, więc jaki prawem mamy czuć się zagrożeni?
Tak jak pisałam, niech przyjdą. Tylko niech zostawią sobie swoje poglądy dla siebie i naszą religię oraz ubiór zostawią dla siebie.


Teraz pytanie : na kogo głosować? Wielu z Was zapewne miało ten sam problem. Polecam przejrzeć to co proponuję nam PiS, PO, Zjednoczona Lewica, Korwin, Kukiz, Nowoczesna i Razem.

Jak dla mnie Pani Kopacz jest przegrana. To samo tyczy się Pani Szydło. Pani Kopacz wiele obiecała, a mało zrobiła. Ode mnie na pewno głosu nie dostaną. W dodatku afera z WF-ami w szkołach i słodyczach w szkolnych sklepikach zrobiła swoje. Ja jestem przeciwna braku zwolnieniom z WFu, jak i zakazu słodyczy w sklepikach szkolnych. Rozumiem, że chcą dobrze ale mogli to wszystko troszkę inaczej zaplanować.

Nie sugerujcie się moją opinią, każdy ma inne poglądy. Nie rezygnujcie z pójścia na wybory, każdy głos się liczy. Tak samo- nie głosujcie na byle kogo strzelając na liście kto popadnie.Przeanalizujcie ich propozycje i zadecydujcie na kogo chcecie głosować. To nam , Polakom ma być dobrze w tym kraju, więc walczmy o lepsze jutro.


Coś ode mnie:



Buziaki, 
Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz