piątek, 13 lutego 2015

Witajcie. Jutro walentynki, a pojutrze rocznica moich zaręczyn. Nie mogę uwierzyć, że tak szybko ten czas leci. Ten tydzień był dla mnie ciężki, ale na szczęście jest już piątek i mogę cieszyć się weekendem. Ten weekend = mega odpoczynek i zbieranie sił na kolejne.  A teraz troszkę recenzji. Od wczoraj jestem posiadaczką Sony Xperii Z2. Muszę przyznać, że telefon spełnia wszystkie moje wymagania. Przepięknie robiący zdjęcia aparat, 20,7 mpx , przednia kamera 2,2mpx. Doskonała czułość ekranu na dotyk, dość solidna obudowa, szybki interfejs, brak lagów. Telefon jest wspaniały, mam nadzieję, że zawszę będę z niego zadowolona. W sumie miałam mieć Samsunga S4, albo Sony Xperie Z1 Compact, a jednak Xperia Z2 sprawiła, że od razu się w niej zakochałam. Póki co mogę z czystego serca polecić każdemu.

Zmieniając temat, mam dla Was niespodziankę. 28 marca 2015 roku zagram koncert w Dąbrowie Górniczej. W sumie wystąpię z jedną piosenką. Oprócz mnie będzie dużo innych zajebistych ziomków, którzy są dobrzy w tym co robią i pewnie Wam się spodobają. Serdecznie zapraszam 28 marca do Dąbrowy Górniczej ! :)


Mój fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free .

,,Czarna Wdowa"

,,Bad Love"

..Nie ma Ciebie"

,,Pustosłowie"

,,Monotonia"

,,Nie ma nas"

,,Nie podskakuj"

,,LOVE"


Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz