środa, 18 lutego 2015

Cześć Kochani. Za mną walentynki i 15 lutego. Poszliśmy do kina na ,,Pięćdziesiąt twarzy Grey'a". Jako,iż czytałam tą książkę, to mogłam podstawiać sobie to co przeczytałam w książce i porównywać z filmem. Ogólnie nie zawiodłam się, film bardzo dobrze zrobiony. Wprawdzie pominięto kilka scen, które były w książce, ale to jest raczej norma w świecie książki przełożonej na film. Ogólnie jestem pozytywnie nastawiona do tego filmu. Aktorzy też dobrze się spisali.


15 lutego z kolei poszliśmy na spacer, po czym zakończyliśmy dzień w pizzerii. To już rok od momentu kiedy powiedziałam swojemu facetowi " TAK!". Fajnie było odtworzyć cały dzień po roku. Zrobiliśmy kilkanaście zdjęć:















A tu zdjęcia zajebistego kotka, niestety nie mojego. Od razu podbił moje serce i sprawił, że się w nim zakochałam :







Wszystkie zdjęcia robione Sony Xperia Z2. Muszę przyznać, że zdjęcia robi przepiękne :)

Pozdrawiam,
Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz