środa, 17 grudnia 2014

Witajcie. W końcu stres ze mnie schodzi, bo ZDAŁAM egzaminy. Do 7 stycznia mogę spokojnie żyć :) Później tylko zaliczenie ostatniego i najważniejszego egzaminu. Musi się udać. Wczoraj po 20 poszłam spać. Nie wiem co się stało, że poczułam się tak zmęczona. Pewnie to ze stresu, który dziś mi towarzyszył. Ale na szczęście mam to za sobą. Ostatni stres będzie po 7 stycznia. Ale mam jeszcze troszkę czasu by się chillować :)


Jeśli ktoś z Was chciałby moją płytę w wersji demo to piszcie na amandzia3@vp.pl

Udostępniajcie, komentujcie :


Mój fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free .

,,Czarna Wdowa"

,,Bad Love"

..Nie ma Ciebie"

,,Pustosłowie"

,,Monotonia"

,,Nie ma nas"

,,Nie podskakuj"

,,LOVE"


Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz