sobota, 20 grudnia 2014

Dzień dobry :) Wczoraj mała impreza, całkiem fajnie było. Trzeba będzie ją powtórzyć, i to koniecznie :) Znów dostałam kolejną propozycję do dogrania się jednemu Panu na płytę. Ale na to będziecie musieli jeszcze poczekać. Póki co przykładam się do kolejnego kawałka na moją płytę z .... a to niespodzianka. Będziecie mogli po raz kolejny usłyszeć mnie w feacie z mężczyzną. Przyznam, że to fajne doświadczenie, bo nie tylko skupiam się na sobie i swojej muzyce, ale również na innych. Podoba mi się ta współpraca z innymi raperami. Nie ma nic lepszego jak dogadywanie się i zgranie. Nie lubię samolubstwa, dlatego też współpracuję z innymi, a poza tym to jest dobra okazja do poznania nowych ludzi. Także czekajcie na kolejny kawałek, bo on już jest w przygotowaniach.
Trzymajcie się, udanej soboty Kochani ! :)

 Z serii ,,szkolne zdjęcia"
 Wczorajszy wypad :)



Selfie musi być :)


Jeśli ktoś z Was chciałby moją płytę w wersji demo to piszcie na amandzia3@vp.pl

Udostępniajcie, komentujcie :




Mój fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free .

,,Czarna Wdowa"

,,Bad Love"

..Nie ma Ciebie"

,,Pustosłowie"

,,Monotonia"

,,Nie ma nas"

,,Nie podskakuj"

,,LOVE"


Amy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz