piątek, 12 grudnia 2014

Cześć Kochani. W końcu weekend. Mam za sobą w sumie bardzo ciężki tydzień. Praca, szkoła, sprawy prywatne. Kolejnym dowodem na to, że jestem humanistką to - słaba ocena z matematyki i 5 z polskiego na semestr. Aż wstyd się przyznać do oceny z matematyki. Ale wiem, że to poprawię. Czekają mnie dodatkowo trzy zaliczenia, w sumie nawet cztery. Wszystko skumulowało się na środę i to jedno na piątek. Wybaczcie, że ostatnio mało piszę. Poprawię się :)
Chciałabym Wam bardzo podziękować za każde wejście na bloga, za to, że czytacie go, za komentarze, słuchanie mojej muzyki, czy też lajkowanie mojej strony na facebooku. To dla mnie wiele znaczy, bo znów pokazujecie mi, że to co robię ma sens. Jesteście niesamowici ! :)

Jeśli któreś z Was chciałoby moją płytę w wersji demo to piszcie na amandzia3@vp.pl


Udostępniajcie, komentujcie :




Mój fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free .

,,Czarna Wdowa"

,,Bad Love"

..Nie ma Ciebie"

,,Pustosłowie"

,,Monotonia"

,,Nie ma nas"

,,Nie podskakuj"

,,LOVE"


Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz