piątek, 5 grudnia 2014

Cześć Kochani. Właśnie wróciłam do domu od dentysty. Muszę przyznać, że trafiłam na bardzo dobrego dentystę i jestem zadowolona z leczenia. Co do efektów końcowych muszę poczekać. Ogólnie zbaczam z drogi ku dentyście, ale w końcu trzeba chodzić i nic na to się nie poradzi. Jutro czeka mnie wizyta u weterynarza z moją papużką,a następnie sesja w moim prywatnym studiu :)



a oto moja nocna gra :P :




Przypominam Kochani o moim najnowszym tracku. Udostępniajcie, Subskrybujcie i Komentujcie ! :)


Mój fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free .

,,Czarna Wdowa"

,,Bad Love"

..Nie ma Ciebie"

,,Pustosłowie"

,,Monotonia"

,,Nie ma nas"

,,Nie podskakuj"

,,LOVE"


Amy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz