niedziela, 2 listopada 2014

Dzień dobry w niedzielne południe. Ja niedawno wstałam i ogarniam się. Prace nad nowym kawałkiem ,,Czarna Wdowa" są już w połowie, w sumie jest bliżej niż dalej. Po tym kawałku kończę swoją pierwszą płytę. Nie mogę się doczekać, bo to będzie dla mnie jedno z najważniejszych wydarzeń w tym roku, no i w sumie w moim całym życiu... W sumie w tym roku bardzo dużo się u mnie działo. Nie wiem nawet jak zdołałam sobie poradzić z niektórymi sprawami i wyjść na ,,prostą". Ostatnio mało piszę, bo zaległości w szkole i obowiązki codziennej rzeczywistości mnie gonią. Jedno wiem- kolejny kawałek już niedługo, a płyta w tym roku! Trzymajcie kciuki :)
Chcę również poinformować, że będzie można ją kupić u mnie, albo przez internet albo osobiście. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.


Dziękuję za każdy lajk na facebooku, każde wejście na bloga ( ważne dla mnie jest to, że są na świecie ludzie, którzy czytają mojego bloga) oraz każde odtworzenie mojego kawałka na youtube. Jesteście kochani ! :)


--------------------------------





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz