piątek, 14 listopada 2014

Cześć Kochani. Przepraszam za moją nieobecność, ale ostatnio mam dużo na głowie. Najwięcej czasu pochłonęła mnie szkoła. Jutro kolejny etap pracy nad kawałkiem ,,Czarna Wdowa". Już niebawem go zobaczycie! :)
To nie tak, że się op***dalam, tylko po prostu zaległości i natłok obowiązków mnie wchłonął totalnie.
Mam za to dobrą nowinę- dostałam propozycję do dogrania się pewnemu panu na płytę. Mam nadzieję, że ten plan wypali i usłyszycie mnie w feacie z kimś, z kim mnie jeszcze nie słyszeliście ! :)

Ja mówię prawdę, Ty okłamujesz siebie.
Daj spokój, człowieku nie prorokuj.
Jak mnie nie znasz, to nie plotkuj.


Przy okazji - mój ostatnio nagrany kawałek. Słuchajcie Kochani :




Mój fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free .


,,Bad Love"

..Nie ma Ciebie"

,,Pustosłowie"

,,Monotonia"

,,Nie ma nas"

,,Nie podskakuj"

,,LOVE"


Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz