wtorek, 25 listopada 2014

Cześć Kochani, wiem że długo mnie nie było, ale był to ciężki tydzień dla mnie. Wiem jedno - ogarnianie mieszkania mi się przydało. Trzeba było dodać jakieś nowości i trochę pozmieniać dekorację. Od razu lepiej wygląda :)

W tym tygodniu znów przyszła kolejna propozycja nagrania kawałka w feacie. Jest to kolejna osoba, z którą nagram jakiś kawałek. Także szykujcie się na zaległy kawałek = dwa featy :)

Zdjęcia z tego tygodnia:




Nie ma to jak kawa w pracy :D


Trzymajcie się ciepło , bo zima nadchodzi ! :)


___________________





1 komentarz:

  1. Śpiewasz? o matko! Musze cię posłuchaćJestem tu z grupy na Facebooku. Miałam odwiedzać, komentować i może obserwować wszystkie blogi, które skomentują mój post na Facebooku. No i jestem :-)
    Obserwuję, bo bardzo mi się podoba Twój blog!;* Jeśli spodoba Ci się mój, tez zaobserwuj ;*
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥ *.*

    OdpowiedzUsuń