środa, 5 listopada 2014

Cześć kochani ! Jest środa, a ja już z utęsknieniem czekam na piątek wieczorem. Nie mogę się doczekać weekendu i leniuchowania :)


Tak sobie ostatnio dużo rozmyślam i w sumie doszłam do wniosku, że nie warto się przejmować opinią innych. Zazwyczaj jest tak, że kiedy robimy coś o czym marzyliśmy i kiedy zdobywamy kolejne szczyty naszych marzeń - inni ludzie zaczynają nam dogadywać. Nie mam na myśli wszystkich dookoła, ale grupkę ludzi. Nie warto się nimi przejmować, bo oni robią to z zazdrości. W tym momencie my powinniśmy jeszcze bardziej im pokazać, że to co robimy udaje nam się coraz lepiej i że brniemy do przodu. Pewnie długo jeszcze będą ,,mówić" , ale po pewnym czasie zrozumieją, że nie mają co się ,,spinać" bo ich wyzwiska, czy wytykanie palcami nic nie da. Znudzą się i zaczną interesować się życiem kogoś innego, niż naszym. W końcu tacy ludzie nie mają swojego życia i potrafią tylko bazować na czyimś. Takimi osobami nie warto się przejmować.

Trzymam kciuki za moją koleżankę M. 
Dasz radę Kochana, jesteś wielka !



" W ręce mam mikrofon i z nim sobie poradzę.
Gdy mikrofon trzymam, nieziemskie rymy sadzę.
Leszczy coraz więcej, ale nie dam się tej pladze.
Bo mam władzę."

-----------------------



Mój fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free .


,,Bad Love"

..Nie ma Ciebie"

,,Pustosłowie"

,,Monotonia"

,,Nie ma nas"

,,Nie podskakuj"

,,LOVE"


Amy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz