sobota, 18 października 2014

Witajcie. Właśnie niedawno zaadoptowałam dobermana. Nazywa się Buster (czyt. Baster). Jest to kochany psiak o bardzo okrutnej przeszłości. Niestety piesek jest chory i teraz najważniejsze dla mnie jest wyleczenie go. Niesamowite jest to, że ten psiak pobija niektórych ludzi swoją inteligencją. Z całą pewnością nadawałby się do policji. Jest wspaniałym psem i bardzo dobrze spełnia rolę przyjaciela. Piesek ma około 8 lat- dla mnie priorytetem jest zadbanie by jego życie do końca było wspaniałe i pełne dobrych chwil. Zdecydowanie wolałam zaadoptować pieska i dać mu ciepły dom, niż kupić. Nie rozumiem dlaczego ludzie kupują małe szczeniaczki, a potem je oddają albo wyrzucają. Pies to nie zabawka. Jak biorę małego psa to opiekuję się nim do końca jego życia i robię tak, by było mu jak najlepiej. Kochani, apel do Was- adoptujcie zwierzaki w schronisku! Widzę, że pies ze schroniska potrafi dać więcej miłości, niż kupiony szczeniak. W całej Polsce jest masa schronisk i zwierzaków szukających domu. Tak niewiele trzeba zrobić, by uszczęśliwić zwierzaka. Adoptujcie i jeszcze raz adoptujcie !
Jeśli już nie możecie adoptować to zapiszcie się do wirtualnej adopcji, kupcie kilka opakowań kasz/ryżu/makaronu/puszek dla psów/suchej karmy, lub oddajcie jakieś koce do schroniska. Pomoc jest potrzebna, nie ważna jaka. Co roku coraz więcej zwierząt trafia do schronisk w Polsce. Czy potraficie patrzeć na cierpienia zwierząt? Czy potraficie żyć ze świadomością, że są zwierzaki, które potrzebują miłości? Biedne za klatkami w zimnych boksach, wygłodzone ( w niektórych schroniskach nie ma na tyle funduszy by zapewnić każdemu zwierzakowi odpowiedniej porcji jedzenia).Możecie również przekazywać 1% podatku na schroniska.

Podsumowując - jak można pomóc?


1.Adoptować zwierzaki
2.Zapisać się do wirtualnej adopcji
3.Wspomagać schroniska jedzeniem i kocami dla zwierząt
4.Przekazać 1% podatku na schroniska.

Zapewniam Wam, że zwierzaki się odwdzięczą. Mój Buster już odwdzięcza się i daje naprawdę dużo miłości i radości. Przekazujcie te wiadomości swoim znajomym, pomagajmy zwierzętom !

Mój psiak:









--------------------------------



1 komentarz:

  1. Ja niestety nie mam pieska, chociaż bardzo bym chciała, ale warunki mi na to nie pozwalają :(

    OdpowiedzUsuń