niedziela, 12 października 2014

Witajcie. Ja właśnie wstałam i jakbym mogła to poszłabym dalej spać. Dziś o północy zaczęłam prace nad tekstem do nowego kawałka pt. ,,Czarna Wdowa". To będzie mój pierwszy kawałek o takiej tematyce, więc już nie mogę się doczekać :) Niedługo też możecie spodziewać się mojej pierwszej płyty. W końcu nadejdzie ten moment ! :))
Jutro znów praca, a tak dobrze mi się leniuchuje, że mogłabym tak cały czas :) Ale cóż, trzeba ruszyć się i znów wrócić do szarej rzeczywistości.

A oto dzisiejsze pisanie tekstu:




-----------------------------------------



Mój fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free .


,,Bad Love"

..Nie ma Ciebie"

,,Pustosłowie"

,,Monotonia"

,,Nie ma nas"

,,Nie podskakuj"

,,LOVE"


Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz