sobota, 4 października 2014

Dzień dobry Kochani. Niedawno co wstałam i zjadłam śniadanie, teraz jak zwykle w poranki delektuję się kawą. Cieszę się, że czytacie mojego bloga i słuchacie moich kawałków. Chcę Wam za to podziękować, bo wiem że moja praca nie idzie na marne.Mam nadzieje, że z czasem będzie Was jeszcze więcej i będę miała jeszcze większą motywację do działania. W końcu mogę robić to, o czym marzyłam od dziecka. W sumie zawsze chciałam nagrywać muzykę w stylu pop/rock , ale uważam że wejście na drogę rapu też nie jest zła.    Zawsze chciałam przekazywać w muzyce to co czuję, bądź też to co ogólnie chciałabym przekazać ludziom od siebie. Wiem, że moja muzyka nie jest jeszcze idealna, ale z czasem z pewnością ją dopracuję i się ,,podrasuję" w tym co robię. Wierzę, że kiedyś moja muzyka nagrywana dla siebie i dla mniejszego grona ludzi trafi na większe grupy słuchaczy niż dotychczas. Lubię to co robię i właśnie dzięki Wam mam motywację do działania. Dziękuję za każde wsparcie i doping. Jesteście niezastąpieni ! :)

Zapraszam do odsłuchania :

Kilka zdjęć z wczoraj :






Mojego fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free .


,,Bad Love"

..Nie ma Ciebie"

,,Pustosłowie"

,,Monotonia"

,,Nie ma nas"

,,Nie podskakuj"

,,LOVE"


Amy
  

3 komentarze:

  1. Super, ze robisz to co kochasz :) kto wie, może kiedyś będziemy razem współpracować :) rob dalej to co robisz, bo wychodzi ci to naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nagranie i super post! Dobrze że się nie poddajesz:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/10/you-ruin-me.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes naprawde dobra w tym, co robisz. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń