niedziela, 5 października 2014

Cześć! Niedawno co wstałam. Wczoraj jak i w sumie już dziś byłam na nocnej wyprawie samochodem. Gliwice, McDonald, Bytom, Katowice, Siemianowice i Chorzów. Tak jak wyjechaliśmy pare minut po 22 ,tak wróciliśmy na drugi dzień (czyli dzisiaj). Głośna muzyka w samochodzie, ciemne ulice, mało samochodów na drodze = dobra zabawa. W dodatku przed wyjazdem oglądałam z moim K.  Grave Encounters i Grave Encounters 2. Przyznam, że pierwsza cześć filmu jest nieco nudna, bardzo powoli się rozkręca, za to druga już jest lepiej zrobiona. Kontynuacja pierwszej części szybciej się rozkręca i wydaje mi się, że jest w niej więcej ,,efektów specjalnych". Nie będę zdradzać fabuły filmu, ale w ocenie od 1-10 , oceniam oby dwie części na równą 5. Poniekąd po seansach zaciekawił mnie właśnie ten szpital, gdzie wszystko się odgrywało, oraz historia tego doktora. Przyznam, że dawne metody leczenia ludzi z zaburzeniami psychicznymi były barbarzyńskie i nieludzkie. Na szczęście medycyna poszła w górę i ludzie mogą oszczędzić sobie leżenia na łóżku elektrycznym, bądź wbijania szpikulca w oczodół. Te metody leczenia to tzw. lobotomia.    Możecie poczytać w internecie o tej metodzie. Większość ludzi nie przeżyła tych barbarzyńskich metod leczenia, a jeśli udało im się przeżyć to często ich stan psychiczny jak i fizyczny się pogarszał. Niewielu rzekomo było lepiej po tym leczeniu. Nie będę wstawiać tych okrutnych zdjęć na bloga, ale jeśli ktoś będzie zainteresowany tym to wpiszcie sobie " lobotomia" w google.    

Zmieniając temat na weselszy- czeka mnie wywiad z Panią Mariolą. Bardzo się cieszę, gdyż będzie to mój pierwszy wywiad i jest to dla mnie nowość. Trzymajcie kciuki :)




 Mojego fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free .


,,Bad Love"

..Nie ma Ciebie"

,,Pustosłowie"

,,Monotonia"

,,Nie ma nas"

,,Nie podskakuj"

,,LOVE"


Amy
  

3 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoją muzykę. Czekam na kolejną piosenkę <3 .Dobrze Ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki :) Nie stresuj sie bo Mariola jest bardzo mila, spokojna i ciepła osoba :)

    OdpowiedzUsuń