sobota, 11 października 2014

Cześć Kochani.Zastanawiam się nad adopcją pieska albo kotka. Kolejny zwierzak będzie miał dom. Zawsze chciałam mieć dobermana, ale póki co muszę chyba go sobie odpuścić. Musicie przyznać że są one piękne:


Tak jak wczoraj pisałam wstawiam moje zdjęcie koszuli i spódniczki :


Tak się prezentuje to co wczoraj kupiłam. Oczywiście buty nie są całkiem nowe :) 
Dostałam pytanie na mailu od czytelniczki:
,, Jak to jest że kiedyś ciągle nagrywałaś filmy telefonem jak śpiewasz a teraz nagle przeszłaś na rap? Co Cię do tego skłoniło? jak się to zaczęło ?:) "

Odpowiadam:
- Ja zawsze chciałam udzielać się w muzyce.Obojętnie czy byłoby to tylko granie na gitarze, czy byłoby to śpiewanie muzyki w stylu pop, czy byłoby to rapowanie. Nieważne jaki rodzaj muzyki bym wybrała, ważne że jest to muzyka sama w sobie. Uwielbiam ją, jest dla mnie odcięciem się od szarej rzeczywistości. Na początku nagrywałam amatorskie filmiki.Później miałam od tego przerwę ze względu na poważne problemy zdrowotne. Dopiero w czerwcu tego roku chłopak namówił mnie bym nagrała z nim kawałek ,,LOVE". Dzięki niemu wróciłam do muzyki, tylko w innym nieco rodzaju. Później zaczęłam nagrywać sama własne piosenki, a w przedostatniej piosence to ja dograłam się do Mikusia. Zaproponował mi współpracę to zgodziłam się. Mam nadzieję, że kiedyś podszkolę się jeszcze w śpiewaniu piosenek (typu pop/rock) i również w tym będę się udzielać częściej. Póki co siedzę w rapie i to mi się podoba. Robię to co mi się podoba, i to jest fajne .



---------------------------------------



Mój fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free .


,,Bad Love"

..Nie ma Ciebie"

,,Pustosłowie"

,,Monotonia"

,,Nie ma nas"

,,Nie podskakuj"

,,LOVE"


Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz