piątek, 10 października 2014

Cześć Kochani. Właśnie wróciłam z zakupów.Ogólnie jeśli chodzi o zakupy to jedzenie, ale nie zabrakło miejsca na zakup jakichś ubrań. Kupiłam przezroczystą czarną koszulę i spódniczkę. Jako że nie mam sił na robienie zdjęć to wstawiam zdjęcia z internetu przedstawiające mniej więcej moje zakupy. Na dniach zrobię zdjęcie tego kompletu :) .



1.Koszula Terranova - 39,90 zł


2.Spódniczka terranova - 19,90 zł

Weekend, a ja już martwię się tym, że on szybko minie. I znów praca i szkoła. Dostałam ostatnio mega lenia i nic mi się nie chce.
A oto zdjęcie z dzisiaj :)



Przesyłam filmik nagrywany podczas jednej z sesji nagrywania:


-----------------------------------------------------------


Mojego fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free .


,,Bad Love"

..Nie ma Ciebie"

,,Pustosłowie"

,,Monotonia"

,,Nie ma nas"

,,Nie podskakuj"

,,LOVE"


Amy
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz