czwartek, 2 października 2014

Cześć kochani.Niedługo już usłyszycie mój kawałek ,,Bad Love". Dziś zabieram się do pracy i pewnie w tym tygodniu jeszcze usłyszycie ten kawałek. Mam nadzieję, że się spodoba. A tymczasem przedstawiam Wam moje najnowsze nabytki. Rewelacyjne są ! Polecam.


1.Błyszczyk do ust ,,Pink Watermelon"



2.Szminka do ust ,,Rapid Rose"


3.Kredka do oczu


4.Kredka do brwi


5.Tusz do rzęs ,,Big Daring"



6.Lakier do paznokci:
-róż
-brąz


7.Mgiełka do ciała:
-Kwiat wiśni
-Kwiat Jabłoni


8.Żel pod prysznic - Kwiat Wiśni


9.Kremowy żel pod prysznic 


10.Keratyna w sprayu


11,Balsam do ciała- Kwiat wiśni


12.Perfum ,,Ultra Sexy"


13.Perfum ,,Paris Chic"



Mojego fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free :)

,,Pustosłowie"


,,Nie ma nas"


,,Nie podskakuj"


,,LOVE"




Amy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz