niedziela, 28 września 2014

Witajcie po dłuższej przerwie.Niestety zawirowany czas i pobyt w szpitalu sprawił, że nie miałam czasu pisać nic na blogu. W nagrywaniu też miałam małą przerwę, ale powoli zaczynam do tego wracać. Jeśli chodzi o nagrywanie, to niedługo ukaże się mój najnowszy kawałek pt. ,,Bad Love". Myślę, że tytuł już Wam coś mówi. Poniżej przy zdjęciach wstawiam grafikę do tego kawałka. Aktualnie praktycznie ciągle siedzę w domu, co z jednej strony jest fajne bo mogę się trochę pobyczyć, ale z drugiej strony jednak brakuje mi tej szarej codzienności. Ostatnio była akcja Ikei i udało mi się załapać na tą zabawę.Efekty będą poniżej na zdjęciach. Mam też nadzieję, że mój nowy kawałek spodoba Wam się. Niedługo też ukaże się moja pierwsza płyta, co jest dla mnie dużym sukcesem, jak na razie. Mam nadzieję, że na tym się nie skończy.








Ostatni kawałek nagrany, zapraszam do odsłuchu :) 


Zachęcam Was do lajkowania mojego fanpejdża na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free :)

,,Pustosłowie"


,,Nie ma nas"


,,Nie podskakuj"


,,LOVE"



Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz