poniedziałek, 29 września 2014

Dzień dobry.Ja właśnie przed chwilą wstałam i teraz delektuję się smakiem kawy. Dziś pewnie zacznę pracę nad kawałkiem ,,Bad Love" , by niedługo ukazał się w internecie.
Nadal fascynuję się twórczością Michaela Jacksona- niemożliwe jak człowiek potrafi dawać z siebie wszystko, jak potrafi zmienić muzykę i ile może dać od siebie dla niej i dla innych ludzi. Jeśli chodzi o mnie to nadal słucham jego twórczości z roku 1979, a nawet i wcześniej, gdy grał z braćmi ,,The Jackson 5". Dla mnie był, jest i będzie legendą muzyki i z pewnością nikt nie będzie tak dobry jak On.

Jeśli macie pytania, bądź też chcielibyście, abym nagrała kawałek o jakiejś innej tematyce niż dotychczas to piszcie na : amandzia3@vp.pl a najlepiej na moim fanpejdżu na facebooku : https://www.facebook.com/AmandaBratek.AMY



Mojego fanpejdż na facebooku :


Możecie ściągać moje kawałki,Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free :)

,,Pustosłowie"


,,Nie ma nas"


,,Nie podskakuj"


,,LOVE"




Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz