piątek, 22 sierpnia 2014

Cześć. Nie piszę nic, ponieważ ciągle coś jest do pracy i mało kiedy mam więcej czasu dla siebie. Po ostatnich dniach wiem, że nie mogę się bać niczego. Wiem,że dam sobie radę i nic mnie nie złamie. Nie warto się bać, należy z uniesioną głową brnąć do przodu i robić swoje. Fajnie jest mieć tą świadomość, że mam przy sobie ludzi na których mogę polegać i od których mam wsparcie. Myślę, że w końcu zacznie się układać tak jak tego chcę. 
Poza tym zostanie mi ostatni tydzień miesięcznej pracy i znów szkoła od września.Ale to nie koniec wydarzeń we wrześniu. Są jeszcze moje urodziny, impreza z S. i wiele innych. Dopiero wtedy zacznie się życie na lajcie.
Myślę, że już na dniach usłyszycie mój kolejny kawałek. Tak zwlekało się, przekładało itd, ze względów prywatnych. W końcu moja obietnica zostanie dotrzymana, ale czekajcie jeszcze trochę.Myślę że warto :)






Od niedawna możecie za darmo ściągać moją muzykę. Nastąpiła zmiana co do strony na której możecie ściągać moje kawałki.Poniżej przedstawiam Wam linki . Zapraszam do ściągania za free :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz