środa, 23 lipca 2014

Ostatnio zaczęłam głupieć z mini zakupami. Idąc do sklepu przypadkiem natknęłam się na zaj**istą torebkę. Od razu musiałam ją mieć. Trzy dni temu idąc do Silesii City Center ,a właściwie na Tesco , to zamiast do jednego sklepu postanowiłam pochodzić po całej galerii. Kupiłam mgiełkę wzmacniającą do włosów, tabletki na włosy, dwa dezodoranty, perfum i farbę do włosów. A po tym wszystkim skoczyliśmy z Kamilem do Maca. Takie spontany nie są dobre dla mnie. Postanowiłam się hamować, bo w ciągu godziny potrafię wydać nieco pieniędzy. Ale jak to dla każdej dziewczyny, nigdy za mało ! :)
A włosy trzeba zafarbować bo od sierpnia czeka mnie miesięczna praca dzień w dzień :/
Ostatnio mam przerwę jeśli chodzi o muzykę, ale nie martwcie się- jutro prawdopodobnie będę nagrywać kawałek pt. ,,Pustosłowie".
Więc trzymajcie kciuki i miejcie cierpliwość do kolejnego kawałka ! :)




Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz