sobota, 8 marca 2014

My love

I znów weekend. Dni szybko lecą, dopiero co była niedziela tydzień temu, a już jest sobota. Niemożliwe jest to, jak szybko leci czas i życie.Wiem jedno- że warto jest mieć przyjaciół. Jeszcze jakiś czas temu byłam innej myśli, myślałam że samej będzie mi lepiej ale z biegiem czasu doszłam do wniosku, że warto jest mieć kogoś bliskiego. Może i głupie stwierdzenie, bo wydaje się to logiczne, ale dla człowieka który przez dłuższy okres swojego życia był samotnikiem to nie jest logiczne, bynajmniej nie było do jakiegoś czasu.
Ładna pogoda jest, więc wypadałoby iść na jakiś spacer. Czekam na Kamila aż wróci z uczelni i idziemy na spacerek po Parku Chorzowskim :)

Wszystkim Kobietkom życzę wszystkiego dobrego w dniu naszego święta ! ;)

A tu kilka zdjęć z tamtego weekendu i jedno z tego tygodnia :






Przyjemne dla mojego ucha :) Jaram się tą piosenką :)


Miłego weekendu kochani !
Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz