niedziela, 22 grudnia 2013

Święta?

Dobry wieczór wszystkim. Ostatnio dostałam pytanie czemu rzadko wrzucam coś na bloga. Odpowiedź jest prosta- mam ostatnio szalone życie i jakby nie patrzeć wiele spraw na głowie. To nie to samo co w wakacje czy jeszcze przed nimi. Prywatne problemy, poprawki w szkole po świętach i ... no właśnie święta ! Których nienawidzę. Serio, nie lubię takiego sztucznego siedzenia przy stole i udawanie, że wszystko jest w porządku.


Poza tym po Nowym Roku szykuje się mała zmiana i muszę już teraz się jakoś za to zabrać.
W sumie wczoraj byłam na przechadzce po Silesii i niewiele kupiłam. Mój K. miał już dość i w sumie nie dziwię mu się. Ale wreszcie mam moje kochane tabletki na włosy i odżywkę regenerującą. W sumie rzadko można ją znaleźć w sklepie i dlatego się cieszę, że ją kupiłam. Regeneracja włosów na cały miesiąc rozpoczęta. Bez farbowania, ani innych zabiegów które mogą pogorszyć stan włosów.  Poniżej zdjęcie z wczorajszego wypadu do Silesii :) Fotografem jest niezawodny Pan Kamil ;* . Włosy jeszcze nie są tak długie jakie chciałabym mieć. Zapuszczamy do pasa ! ;)



A tutaj robione z nudów w szkole :) Sonia- fotograf 



 Teraz relaksuję się przy kawałkach zespołu Manchester . Mam nadzieję, że spotkam się niedługo z chłopakami. Fajnie byłoby znów pogadać po koncercie :)


Jutro praca, a więc trzeba się też przyszykować do niej i niedługo iść spać :)

Jako, że  to mój ostatni wpis przed świętami chcę Wam życzyć Wesołych Świąt. I oby Wasze Święta były "wesołe", spokojne i radosne.
Pozdrawiam, Amy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz