niedziela, 17 listopada 2013

Shoes

Dobry wieczór. Dni od piątku do dzisiaj minęły bardzo szybko. Niestety piątek minął najszybciej - i tutaj nad tym ubolewam. Czas spędzany z ukochaną osobą mija bardzo szybko. Często zadaję sobie pytanie- "Dlaczego?" . Znam już odpowiedź- Bo te chwile są piękne i mają być niezapomniane . Cóż.. pozostaje czekać na kolejne spotkanie i na każdym z nich czerpać jak najwięcej :)
W czwartek kupiłam buty. Niebieskie szpilki to totalne cudo. Zakochałam się w nich od pierwszej wejrzenia . W dodatku spędziłam 3 godziny w tym sklepie, a żeby jeszcze było śmieszniej przez przypadek położyłam pudełko z nimi w nieodpowiednie miejsce, zaczęłam mierzyć kolejne i dopiero potem zorientowałam się, że nie pamiętam gdzie położyłam pudełko ze szpilkami. Niestety była to ostatnia para z moim numerem i zdenerwowana na cały sklep powiedziałam " Bez nich się stąd nie ruszam!" . Miła kobieta ze sklepu pomogła mi je znaleźć i uradowana poszłam do kasy :)


To są te cudowne szpilki : 






Poza tym wczoraj kupiłam sobie nowy kolczyk do nosa. Typowa kuleczka. Wcześniej miałam diamencik. Znudził mi się i czas było zmienić :)

Projekt na jutrzejszą fizykę skończony, wszystko przygotowane do szkoły. Czas na kisiel, muzykę i relaks :)

Buziaki,
Amy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz