poniedziałek, 4 listopada 2013

Day

Witajcie. Dzisiejszy dzień nie należał do jakichś fajnych i ciekawych. Zdążyłam lekko zdenerwować mojego faceta, stałam się dziś nieznośna, poddenerwowałam się na innych ludzi dookoła mnie, zostałam delikatnie mówiąc "zmacana" przez pewnego pana w autobusie. W dodatku od rana samopoczucie nieciekawe, jak i ból głowy nie ustępuje do teraz. Cieszę się, że już ten dzień się kończy, zaraz idę spać i obudzę się w nowy dzień- mam nadzieję że lepszy. No ba, będzie lepszy :) w końcu zobaczę się z kimś dla mnie ważnym. Może, a na pewno humorek mi się polepszy :) Poza tym pochwalę się, że możliwe iż w tym miesiącu zrobię sobie tatuaż na karku. A dokładniej to napis- ,,Never give up" .

A tu zdjęcie robione jakąś godzinę temu przy nauce do EDB :



Dopiję herbatę i zmykam spać, bo jutro praca. Zostawiam coś do przesłuchania (akurat mi dziś pomaga, po bardzo denerwującym dniu ) :


Dobranoc,
Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz