poniedziałek, 28 października 2013

Pomimo mych wad wciąż mnie kochasz bezgranicznie ♥



Witajcie. Dziś bardziej "gimbusiarski" post. Wspaniałe uczucie znów zobaczyć ukochaną osobę po kilku dniach przerwy od siebie i rozłąki. Cudownie jest znów wtulić się w ramiona i poczuć to uczucie, tą tęsknotę która naprawdę była wielka. Ta świadomość, że znów możemy mieć siebie. Na szczęście nacieszyłam się jako-tako Nim :) Choć muszę przyznać, że Jego nigdy nie mam dosyć. Myślałam że będzie mi ciężko podczas weekendu, ale nie było źle. Zajęłam się sobą i z niecierpliwością obliczałam dni, godziny do dzisiejszego wieczoru. Fajnie jest tak czasem za sobą zatęsknić. Mieć tą świadomość, że druga osoba też za nami tęskni, potrzebuje nas i nie spotyka się z przymusu. Dobrze jest też dawać drugiej osobie "przestrzeni" i czasu dla siebie, bo przymuszanie do czegoś, czy kontrolowanie nie daje niczego dobrego w związku. No way !!! Nigdy więcej. 

Podsumowując : Cudowne uczucie, kiedy kochamy i jesteśmy kochani .




Wrażenia ciągle są :) . Posłucham jeszcze muzyki i idę spać bo rano praca.... Nienawidzę jej.

Buziaczki,
Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz