wtorek, 22 października 2013

Old love does not rust :)

Dobry wieczór :) Wreszcie po pracy... dziś była masakra. Rozważam już zmianę pracy na inną...Przed pracą jak i po pracy mile spędzony czas z ważną mi osobą :) Po 19:20 znów pojeździłam sobie trochę skuterem i od razu zrobiło mi się lepiej po tym ciężkim dniu w pracy. Tak bardzo chciałabym już kwiecień i zapisanie się na prawo jazdy. Coś czuję, że skuter zaczyna mnie uzależniać. Dzień w dzień muszę pojeździć minimum godzinę. Już mnie ciągnie do samochodu, albo motoru ;) awrrrr.. :)

Dzisiejsze zdjęcia z pracy robione podczas przerwy :






Zapomniałam napisać coś ważnego, iż STARA MIŁOŚĆ NIE RDZEWIEJE :) ( tak, to Pan K. dał mi pomysł by to napisać na blogu, choć przyznam że to racja... Jest coraz lepiej i znów zaczynam być szczęśliwa !)

Dopiję herbatę, obejrzę jeden film na youtube, odpiszę kilku osobą i zmykam spać. Jutro trzeba wstać do szkoły i zbierać dobre oceny :)


Dobranoc,
Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz