czwartek, 24 października 2013

Love

Witam wszystkich czytających :) Od razu z góry chciałabym podziękować za tyle wyświetleń- szok, że mój skromny, nudny blog osiąga tak duże odsłony. Co u mnie ostatnio się dzieje ? Oj bardzo dużo. Niektóre wydarzenia są dość dla mnie przykre i z pewnością zostawią jakiś ślad..ale za to jest też dużo tych pozytywnych wydarzeń, które powodują, że mój nastrój przez przykre sprawy nie pogarsza się, a wręcz mimo wszystko jest naprawdę na wysokim poziomie.
... No bo jak tu nie być szczęśliwym człowiekiem, kiedy się ma przy sobie ukochaną osobę ? :) Na to pytanie chyba każdy potrafi sobie odpowiedzieć. Pierwszy raz w życiu( no dobra, drugi) jestem tak szczęśliwa i zadowolona mimo wszystko z życia. Tym razem nie zawalę i nie spieprzę tego, co buduję. Za dużo wysiłku, poświęceń, uczuć. Właśnie...uczuć - po prostu kocham tego faceta i nie mam zamiaru go stracić. Wręcz przez to wszystko co kiedyś było- wzmocnić te uczucie i po swoich doświadczeniach nie popełnić wcześniejszych błędów, lecz robić tak by było jak najlepiej. Meine Liebe w sobotę rano wyjeżdża na weekend. Widzimy się dopiero w poniedziałek, cóż tęsknota będzie, ale uważam że zdrowo jest tak czasem zatęsknić :) 

"Nie umiemy żyć ze sobą, nie możemy żyć bez siebie,

Dobrze nam bywa bez siebie, ale ze sobą jak w niebie."



Trzeba iść spać, bo jutro znów szkoła. Tak więc życzę wszystkim kolorowych snów i udanego jutrzejszego dnia ! :)


Amy

2 komentarze:

  1. i dobra postawa. Walcz o to co kochasz! :)) trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i dobrze ze jest coraz lepiej,ze wyciagnelas wnioski i ze chcesz dobrze.Ladne zdjecie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń