sobota, 5 października 2013

Leniwa sobota

Dzień Dobry! Już dawno po śniadanku, kawa wypita a muzyka gra w tle. Kto ? - oczywiście mój ukochany zespół. Wczoraj była kartkówka z Podstaw Przedsiębiorczości- fakt, nie uczyłam się...ale chyba nie będzie tak źle :) Zaległości z prowadzeniem zeszytu w pracy nadrobione. Dziś muszę jechać do szpitala na ostry dyżur, gdyż moje zdrowie trochę się zachwiało. Pewnie cały weekend spędzę na siedzeniu w domu. Jeśli chodzi o książkę " Pięćdziesiąt twarzy Greya" - jestem na 1/3 książki. Także nie jest źle. Muszę jeszcze oddać stare książki do biblioteki, a mianowicie dzieła B.Rosiek.
Dowiedziałam się, że mój przyjaciel jest w szpitalu. Muszę jak najszybciej go odwiedzić..Ktoś kto dużo mi niedawno pomógł jest teraz w szpitalu i prędko z niego nie wyjdzie.. to przykre.

A co do mnie ? Właśnie testuję tablet Funtab PC 7.0 . :





Android 4.0.1 , aparat fotograficzny z przodu, dyktafon, wejście na kartę microSD. GG, youtube, facebook, opera mini- chodzą w nim bardzo płynnie. Sama go testuję od pewnego czasu i mogę polecić :) Choć wiadomo, tablet nie zastąpi nam laptopa czy zwykłego komputera stacjonarnego. Ale do przeglądania internetu, korzystania z komunikatorów internetowych jak najbardziej polecam.


Tak więc zmykam i wstawiam zdjęcie , które zrobił mi mój kochany przyjaciel przez Skype. Wprawdzie nie jest AŻ takie złe, więc postanowiłam je wstawić. Tak do śmiechu ;))


Miłego Dnia!
Amy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz