sobota, 19 października 2013

..i weekend

Dzień dobry w chłodną sobotę :) Teraz zabrałam się za śniadanko, kawkę i ... śpiewanie xD . W sumie jest już prawie 10 rano, więc raczej nie zakłócam ciszy :) Sąsiedzi już są do tego przyzwyczajeni w soboty. Nie chcę zapeszać, ale u mnie jest dobrze i mam nadzieję, że się to utrzyma. Z bólem serca też stwierdzam, iż psycholodzy są jeszcze bardziej poj**ani, niż my. Skąd w nich też tyle spokoju i obojętności podczas rozmowy? Chyba na jakichś lekach uspokajających są, bo to nie możliwe żeby tak reagować na dane sytuacje. Ale cóż, nie mi to oceniać.
Zaraz zabieram się za sprzątanie . Weekend zapowiada się ciekawie ;)



A tu piosenka na dziś, która urzekła mnie niedawno (choć nie jest już nowością muzyczną) :



Miłego weekendu,
Amy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz