środa, 2 października 2013

2 październik 2013

Cześć. Właśnie jestem po wczorajszym wykańczającym dniu w pracy i dzisiejszym ciągłym chodzeniu...dziś szkoła, po szkole załatwianie spraw aż do 20:30.. później ogarnięcie się i szykowanie na kolejny jutrzejszy dzień. Dziś na lekcjach nadrobiłam książkowe zaległości. Przypominam, że czytam " Pięćdziesiąt twarzy Greya". Już na 130 stronie bodajże, a tu książka ma 606 stron ! Spokojnie, dam radę :) Coś mi się wydaje, że jutro znów na lekcjach będzie czytanie. Co u mnie w ostatnich dniach ? Trochę stresu (no, może nie trochę, a dużo..) , zawodów, niefajnego zachowywania się wobec niektórych osób, ogólnie to ten tydzień jakoś nie jest szczególnie przyjemny dla mnie... w każdym razie- ... chcę już piątek i weekend.. :)

Zostawiam trzy zdjęcia robione z nudów wczoraj w pracy ( zdjęcia robione 9:30 rano , kiedy miałyśmy z Sonią jeszcze chwilę odpoczynku) :




Zostawiam nutkę do posłuchania :



Dobranoc,
Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz