piątek, 27 września 2013

Weekend

Cześć. Weekend już - pełen chillout. Skończyłam czytanie książki B.Rosiek -
alkohol prochy i ja". Po przeczytaniu muszę przyznać, że jednak nie powala tak jak np. " Pamiętnik Narkomanki" lub "Kokaina" - również tej autorki. Aktualnie jestem w trakcie czytania Paulo Coelho -"Jedenaście minut". W ciągu trzech lekcji (z dużymi urywkami) przeczytałam 85 stron. Wciąga, polecam :)


Sesja zdjęciowa z M. odwołana. Pewnie odbędzie się w przyszły weekend, albo kiedy indziej. W ogóle moje życie ostatnio bardzo szybko się toczy- dużo spraw, zdarzeń na raz.. Nie pomyślałabym, że kiedyś będę w stanie to wszystko znieść i jak to się mówi " ogarnąć". A JEDNAK. Mogę sobie tylko pogratulować takiej cierpliwości, zawziętości na życie i silnych nerwów (których myślałam że już mi zaczęło brakować). 


PS: Teraz odprężam się przy ulubionej muzyce i pysznym ciepłym kubkiem kakao :)


Miłego wieczoru,
Amy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz