niedziela, 25 sierpnia 2013

Welcome Warsaw PART.1

Cześć ! Warszawa jest piękna, ale można się w niej BARDZO pogubić. Ciągłe chodzenie, zakupy sprawiły, że do tej pory jestem padnięta. Przed wyjazdem zasnęłam niestety o równej północy,a wstałam o drugiej nad ranem...O 3 wyjazd. W stolicy byłam już o godzinie 8:15. Oglądanie lotniska, zajęcie sobie pokoju, oglądanie Pałacu Kultury i Nauki (piękne widoki z 30 piętra na Warszawę), chodzenie po sklepach i poznawanie nowych ludzi. Wieczorem spacer po Starym Mieście, a o 21:30 pokaz fontanny. Muszę przyznać,że zadziwiała :) Jednak ,,Polak potrafi" ! ;) zafascynowałam się Warszawą, jednakże zmieniłam zdania co do mieszkania w niej. Jest piękna, ale za wielka jak dla mnie. Można się szybko pogubić na drogach, a w dodatku znaki drogowe nie są odpowiednio wszędzie postawione, co nie ułatwia nam poruszania się po drodze.... Ale tak czy siak, jeszcze Cię Warszawo zwiedzę nieraz ! :) Po 22 nie mogliśmy znaleźć samochodu, w dodatku Stadion Narodowy poszedł w ruch, a kibice zajęli całe drogi i ulice... Później ponad godzinę szukaliśmy domku, w którym mieliśmy wynajęty pokój...Niestety nawigacja się rozładowała TOTAL, a wszelkie znane nam dotychczas główne drogi były zamknięte, z racji meczu... Ale cóż, o po północy dojechaliśmy...O 2 w nocy zasnęłam,natomiast o 7 już pobudka i ogarnięcie się, po czym o 9 wyjechaliśmy już i jechaliśmy w stronę Katowic. Jednak kocham Śląsk i chcę tu pozostać! :)

Wieczorem otworzyłam skrzynkę mailową, a tam otrzymałam naprawdę pozytywną odpowiedź z festiwalu, w którym możliwe że wezmę udział.. Także mam nadzieję, że we wrześniu zobaczymy się publicznie :)

Dziś wstawię zdjęcia mnie w Warszawie, jutro reszta. A pojutrze samych widoków :) i jeszcze pracuję nad filmikiem :) Który będzie niebawem ! :))







Cztery zdjęcia w aucie w czasie podróży 
 _______________________

\



Trzy zdjęcia przed pokazem fontanny
 ____________________




Niedaleko Pałacu Kultury i Nauki
 ____________________




Na mieście :)
________







Przy pałacu kultury i nauki
 __________





W centrum :)
_______


I idziemy spać :) Zmęczenie mnie wzięło :)
__________


Dobranoc, Amy



2 komentarze:

  1. jestes naprawdę ładna dziewczyna ;) Warszawa jest piękna,szczególnie nocą ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super;))) zdjęcia boskie

    OdpowiedzUsuń