niedziela, 18 sierpnia 2013

Skuterkowo :)

Cześć. Wczoraj mała przechadzka po mieście, przy okazji zahaczyłam o jeden sklep. Później jakieś dwie godzinki jeździłam na skuterze. Nie ma to jak jazda na skuterze około 21. Ten wiatr,szybsze tempo,ciemność,reflektory innym samochodów...I like it! Wczoraj objeździłam Katowice, Chorzów Stary i część Siemianowic Śląskich. Natomiast dziś w południe Katowice i Siemianowice Śląskie.



 Hmmm... powoli ćwiczę to co powinnam i idzie mi coraz lepiej. Kiedyś w końcu usłyszycie- mam nadzieję że do końca tego roku ukaże się to :) Czekam tylko na powrót N. i Bruna :) Już się nie mogę doczekać !!!! :)))) A dziś na wieczór zafundowałam sobie starszy horror "Krwawe walentynki" . Zaraz znów zacznę rozwiązywać testy na prawo jazdy. Także trzymajcie się, buziaczki ! ;)





Jakie to uczucie kiedy zawodzi człowiek? Nie wiesz tego? Mam nadzieje, że się dowiesz.


Amy

1 komentarz: