wtorek, 27 sierpnia 2013

Opole, P , Welcome Warsaw PART.3 !

Dzieeeń Dobry! Jestem taka zadowolona...Jutro jadę do Opola na przesłuchania !!! Mam małego stresa, ale DAM RADĘ! Zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam ogromną nadzieję, że we wrześniu zobaczymy się publicznie tam :)  Jaram się, jaram się, jaram się !!!! Myślę, że jakieś zdjęcie stamtąd wstawię :)
Wczoraj spotkanie z uroczym P. Było wspaniale. Dobrze jest mieć obok siebie osobę, na której można polegać i która daje nam bezpieczeństwo od samego początku...Powinnam wcześniej zauważyć to wszystko,ale cóż byłam zaślepiona kim innym.  Ale przez mój wcześniejszy "związek" dużo się nauczyłam i dużo wywnioskowałam. Widocznie miało tak być- i dobrze, bo przynajmniej uwolniłam się od piekła jakie miałam wtedy... Na szczęście teraz wszystko się poukładało i jestem MEGA zadowolona!!! Spokojnie mogę powiedzieć, że jest dobrze:)
Wstawiam fotki z widoków Warszawy, jutro druga ich część. Dobra kochani, ja idę ćwiczyć na jutrzejszy dzień :) Miłego dzionka.


































Buziaki,
Amy

2 komentarze:

  1. piękne widoki . powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. łał.. sliczne zdjecia ;) ja również interesuję się fotografią.

    OdpowiedzUsuń