poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Monday

Cześć. Zdjęcie główne na blogu zostało zmienione na nowe :) Już z niecierpliwością czekam na powrót N. W końcu to już jutro !!! :) Jak wróci, może pójdziemy do ZOO. Dawno nie byłam, a przyznam że lubię oglądać zwierzaki :) Zresztą N. też. Po wczorajszym "horrorze" nie mogłam spać. Ciągle się wierciłam i miałam schizy. Hahaha :)) Jakie plany na dziś? Na pewno dalsza nauka przepisów drogowych. Poza tym mam ochotę pójść na koncert. Po ostatnim koncercie chcę znów poszaleć! :) Z pewnością napiszę dziś przynajmniej jedną zwrotkę do piosenki i może "pobrzdękam" sobie na gitarze (a dawno tego nie robiłam). Hmm...niedługo szkoła, więc trzeba jeszcze trochę skorzystać z wakacji, które nam pozostały ! :)


 (Zdjęcie robione wczoraj przednią kamerką od telefonu)


I coś na dziś:



Tak więc życzę miłego dnia ! , 
Amy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz