piątek, 16 sierpnia 2013

Mariuszek

Cześć. Po raz pierwszy w wakacje poszłam spać o 23. Około trzeciej w nocy ciągle się przebudzałam i nie mogłam zasnąć.Ale co tam- wstałam 9:36. Zrobiłam sobie przepyszną owsiankę z wiórkami czekolady.Pycha! Zaraz zacznę ogarniać mieszkanie, a potem muszę spakować przedmioty do wysłania. O 15:00 muszę jechać do lekarza.A później- spotykam się WRESZCIE z moim przyjacielem ! Wczoraj wrócił, a ja już nie mogę się doczekać jak Go zobaczę...

Muszę przyznać, że mam bardzo fajną przyjaciółkę. Dziennie dzwoni do mnie, a nasza jedna rozmowa przekracza ponad godzinę! O czym rozmawiamy? O wszystkim i o niczym w zasadzie. Ale w sumie zawsze jest o czym rozmawiać. Poza tym znalazła jaszczurkę ! Nazwała go Mariuszek. I w zasadzie nie wiem czemu, ale "jaram się" nią. Oto zdjęcia jej autorstwa (pozwoliłam sobie skopiować i tutaj wstawić) . Ostatnie zdjęcie najbardziej mnie powala :







Mamy nowego przyjaciela, który będzie nam towarzyszył przy nagrywaniu piosenek :) A co z piosenkami ? - jak tylko N. wróci to bierzemy się za ćwiczenia. Natomiast,gdy Bruno wróci -zabieramy się za nagrywaniu w studiu.

Hmm.. a dziś po spotkaniu z P. czeka mnie jeszcze małe pakowanie się.Wprawdzie nie jadę tam na długo, ale zawsze jakieś ciuchy trzeba zabrać :) Oczywiście zrobię dużo zdjęć i wszystkie wstawię na bloga, obiecuję ! :)

A teraz na zakończenie wstawiam piosenkę Paramore - Still into you , którą ostatnio też się jaram :) 


Całuski,
Amy

2 komentarze:

  1. No super ;) jaszczurka też ładna. Jesteś super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super;) czekamy na nagranie

    OdpowiedzUsuń