środa, 21 sierpnia 2013

Deeentysta...

Dzieeeeń Dobry ! :) Ja niedawno wstałam, piję kawę i słucham muzyki. Wczorajszy dzień minął mi jakoś szybko..trochę załatwiania na centrum było, dziś też mam jedną rzecz do załatwienia tam + mój koszmar - D.E.N.T.Y.S.T.A. ! . Matko, nienawidzę chodzić do dentysty. Mój kochany Pan Dentysta, który wrócił z zagranicy wreszcie znów będzie kontrolował i dbał o moje ząbki. Nie ma to jak mieć zaufanego dentystę od kilku lat. A wczoraj tak mnie nagle zaczęła głowa boleć- myślałam że nie wytrzymam. Masakra. Wzięłam czerwoną tabletkę i pomogło po jakimś czasie. Ja niestety mam tak,że jak mnie głowa boli to od razu faszeruję się tabletkami,zamiast poczekać trochę,aż ból minie sam.
Co do pisania tekstów, nie mam weny. A szkoła tuż, tuż. Nie będzie potem zbytnio czasu na tworzenie nowych tekstów..chyba ze na lekcjach, a szczególnie na wf , kiedy będzie się siedzieć na ławce,zamiast ćwiczyć ;)) .



A tu zdjęcie z roku temu.. Dokładnie 14 wrzesień 2012.. Tuż po moich urodzinach :) (tak znalazłam jakoś w swojej starej galerii na komputerze )




Miłego dnia, 
Amy

1 komentarz:

  1. jestes naprawdę ładna dziewczyna ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń