poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Hot !

Cześć,

Zamiast o 23, poszłam spać o 2 w nocy.. masakra, nie mogłam spać.. Nuudzi mi się teraz. Rano trochę roboty było, potem jechałam do Szopienic do mojego liceum oddać jeszcze dokumenty. Ciężko było wytrzymać w tym tłoku autobusowym. A w dodatku ten upał- choć przypominam sobie,że zdarzały się cieplejsze dni. Ale mimo wszystko... Na szczęście po powrocie przebrałam się w luźniejsze ubrania, rozłożyłam na kanapie i wzięłam się za loda. Od razu ulga. Uwielbiam wrócić z upalnego dworu do domu, po czym przebrać się w luźne ubrania i zjeść zimnego,prosto z zamrażalki loda.Totalnie teraz nic mi się nie chce. Dziś znów pół dnia przed komputerem. Nic pożytecznego po południu nie robiłam. 

Wiecie co jest najgorsze? - Chodzenie po miejscach, w których wiele się działo. Gdzie było się szczęśliwym, kiedy się płakało,wygłupiało,uśmiechało i to u boku osoby, którą się kiedyś kochało...Czasem jeszcze jest mi ciężko przechodzić w takich miejscach (a jest ich mnóstwo), ale z czasem mi przejdzie. Już przechodzi..

A teraz? Piję herbatkę, słucham muzyczki, surfuję na necie i piszę na GG. Uwielbiam ten stan ;)

Do następnego razu,
Amy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz