czwartek, 8 sierpnia 2013

Automotive

Cześć,

,,To boli, kiedyś blisko - teraz sobie obcy ludzie "

Właśnie to... niestety czasem tak bywa, że ktoś kto był nam bardzo bliski jest nam teraz obcy.. Ale cóż.. Trzeba się podnieść i brnąć dalej. Nie ma innej opcji. 
Wczorajszy dzień szybko mi zleciał.Polegał na załatwianiu różnych spraw. Zresztą dziś też. Wczoraj tak mi się nic nie chciało, nawet dodać posta. Po prostu padłam...
A dziś? Masakryczna pogoda!!! Ponad 32 stopnie w cieniu ! Normalnie asfalt się topił w centrum Katowic- przy Rynku. Od wczoraj zaczęłam po trochu uczyć się znaków drogowych. 



Chciałabym już jeździć swobodnie na skuterze. A od września może do szkoły na nim jeździć. Poza tym uważam że przyda mi się to na egzamin prawa jazdy, który będę zdawać za rok. Taaak, już za rok.Tak bardzo chcę być kierowcą i mieć własny samochód, a na maturę przyjechać własną maszyną. Poza tym chcę też kiedyś mieć własny motor. Ciągle zastanawiam się, czemu nie poszłam na mechanika samochodowego. Hehe, kocham samochody i motoryzację. Ale chyba przypisana jest mi matura i studia. A samochody zostawię jako swoja pasja :) Dziś byłam w Urzędzie Miasta Katowic i złożyłam wniosek o wyrobienie mi dowodu osobistego. Do miesiąca będzie. Bardzo się cieszę. Potem na 16:00 jechałam do Sosnowca. A o 18:10 spotkałam się z kumplem. Wiecie co? Fajnie jest znów zacząć odnawiać swoje znajomości. Bo niestety przez związek z moim byłym chłopakiem odrzuciłam znajomych w bok. Teraz to naprawiam i muszę przyznać, że bardzo dobrze mi to idzie :) 



Zmykam,
Amy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz