wtorek, 20 sierpnia 2013

13 days

Cześć. Teraz piję kawę i słucham muzyki.Nie ma to jak dowiedzieć się, że osoba która była mi kiedyś najbliższa okazała się kłamcą. Po prostu zwaliło mnie to z nóg. No ale cóż, nie ma się co dziwić...Jak już od początku było coś nie tak, to nie będę rozpaczać, że po zakończeniu znajomości dowiedziałam się kilka nowych informacji. Za 13 dni rozpoczęcie roku szkolnego, a ja jeszcze nie wiem jak się ubiorę. Czekam z niecierpliwością na wiadomość od pewnej ważnej mi osoby..Jestem ciekawa jak wszystko się potoczy. Choć mam OGROMNĄ nadzieję, że dobrze...Że tak jak kiedyś planowaliśmy... Tylko zawsze były przeszkody..



Najbardziej podoba mi się, że po ciężkim okresie w moim życiu znów zaczyna być w miarę dobrze. Wszystko zaczyna się układać. Może jednak ten czas wtedy nie był zmarnowany, bo nauczyłam się czegoś. Napiszę tak - więcej dystansu dobrze robi. No i przede wszystkim mam teraz swoje ulubione motto : - "Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni" . I to jest prawda... No ale co ja się będę rozpisywać. Dziś jadę załatwić jedną sprawę do centrum, a potem chyba pełny chillout, jak to zwykle w wakacje :) . 



Może myślisz, że wygrałeś, ja przejrzałam Cię!
Jesteś dla mnie zwykłym pionkiem w tej żałosnej grze



 Na dziś piosenka, którą zaraził mnie wspaniały P. :



Miłego dnia,
Amy!

3 komentarze:

  1. W takim razie oby wszystko ułożyło się po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co Cię nie zabije... sama prawda !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. serio ładna jesteś ;);*

    OdpowiedzUsuń