czwartek, 27 czerwca 2013

Wakacje

Już jutro zakończenie roku. Ja idę do liceum.. niestety rok w plecy,sprawia że trochę szkoda mi tego. ale nic nie zrobię.. skoro podjęłam decyzję. Muszę wreszcie uczyć się w jednej szkole i ją skończyć z dobrym wynikiem. Na jutro biała koszula, ciemne jeansy i obcasy :) . Dziś bierze mnie jakoś nastrój depresyjny. Mimo iż wakacje są, to jakoś nie pociesza mnie to. Bo ja wiem jak to jest mieć wakacje dwa tygodnie wcześniej niż pozostali :) . Poza tym jakoś na sierpień muszę znaleźć sobie jakąś pracę i przerobić trochę pieniędzy, bo każdy grosz się przyda. Teraz będę w liceum i nie będę dostawała kasy jak wcześniej w zakładzie fryzjerskim. Dziś nadrobiłam dwa braki w moich kosmetykach - korektor matujący i henna. Co teraz robię? Słucham smutów i rozmyślam.. Taki nastrój depresyjny mnie wziął że to masakra. Ostatnio nie układa mi się tak, jakbym tego chciała... ale cóż...mam nadzieję, że czas kryzysu niedługo przejdzie..Bo już nie wyrabiam..

Wam życzę miłych wakacji :**



1 komentarz:

  1. Kochana więcej uśmiechu! Czasem w zyciu musi byc trochę gorzej by potem docenić te dobre dni! 3mam kciuki by te lepsze przyszły do Ciebie jak najszybciej;)

    OdpowiedzUsuń