czwartek, 9 maja 2013

Dawno mnie nie było :)

Cześć. Dawno mnie tu nie było,wiem zaniedbałam bloga..ale ostatnio wiele się w moim życiu i nie mam czasu na pisanie. Wcześniej potrafiłam siedzieć przed komputerem całe dnie, a teraz siedzę dwa razy na tydzień góra... W ogóle mam trochę nowych zdjęć. Decyzja dotycząca wyboru szkół została podjęta..
1.Technikum fotograficzne
2.LO -rozszerzenie polski,angielski
3.LO dziennikarsko-językowe . Zobaczymy co z tego wyjdzie, gdzie mnie przyjmą.. żałuje decyzji z rok temu.. niestety mam rok do d**y.. ale cóż.. to jeden z największych moich błędów życiowych, ale za błędy trzeba płacić, nie ? :) W poniedziałek 13 maja rejestruje się na stronie www. Będzie duuużo nauki- tak jestem przygotowana na to..(chyba). Wciąż zastanawiam się co jest trudniejsze - LICEUM CZY TECHNIKUM ????

Poza tym już w środę będzie pół roku odkąd zaczęłam być z moim chłopakiem. Dopiero teraz zauważyłam, jak ten czas szybko leci :)

A tu zdjęcia z niedzielnego spacerku z moim Kamilem do WPKiW (tak,konie to moja druga pasja):





2 komentarze:

  1. Ja uważam ,ze w taką piękną pogode grzechem byłoby siedzieć w domu przed kompem;)
    I dużo pewnie jeszcze będzie tych waszych wspólnych miesięcy;)

    OdpowiedzUsuń