czwartek, 4 kwietnia 2013

Winter in Spring

Cześć. Normalnie ta pogoda mnie dobija. Mamy 4 kwiecień a pogoda jest jak w grudniu.. Choć u nas i tak grudzień nie był taki fajny. W poniedziałek na spacerze z moim K. zrobiłam zdjęcie w lasku:


No pięknie, widać zima nie odpuszcza. A ja właśnie szukam najzwyklejszego telefonu.. niby wszędzie jest taki wybór normalnych , najzwyklejszych używanych telefonów a jak nie potrafie sobie nic znaleźć. Oprócz mojej Xperi x10i potrzebuje jakiegoś zwykłego bez androida i innych bajerów.. Po prostu. Ważne że będzie miał bluetooth. 


Dziś z moim Kamilem mamy 20 tygodni. Już 15 kwietnia będzie 5 miesięcy. Ten czas leci nieubłaganie. Nawet nie wiem kiedy to wszystko zleciało....



Ja powoli zmieniam zdanie co do szkoły.. ale co z tego wyniknie okaże się za jakiś miesiąc już. Czasem zastanawiam się, czy nie za szybko i nie za pochopnie podjęłam decyzję co do wyboru szkoły. Teraz chyba jednak trochę żałuję.. Sama nie wiem. Teraz wszystko muszę poważnie i na spokojnie przemyśleć. "USPOKOIĆ" się - tak jak to mówi mi zawsze mój Kamil ;*** . 

A tak w ogóle chciałam jeszcze napisać, że nie rozumiem Panów na portalu takim jak fotka . Ciągle głupie wiadomości dotyczące seks-spotkania, podrywanie i głupie tekściki. Ludzie ogarnijcie się.... Mam ciągle konto na tej stronie, ale coraz częściej zastanawiam się nad usunięciem konta, bądź nie wchodzeniem na nie... szczerze? nie ma nic tam ciekawego, oprócz na GŁÓWNEJ STRONIE zdjęć "mega seksownych, napalonych" osób. Eh.. szkoda gadać.


Aktualnie słucham mojej ulubionej muzyki, popijam herbatkę z cytrynką i czytam newsy na ukochanym fejsbuku. Niedługo trzeba się szykować do pracy na jutro, także buziaki. Paaa ;))








3 komentarze:

  1. Hej weszlam obczailam i powiem że fajny blog ja tez mam ale jeszcze nie wiem co mam z nim zrobic on wciaz pozostaje pusty ale wkrotce sie zmotywuje i cos z nim zrobie . Dzieki za linka pozdrawiam .:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog poczytalam kilka postow dzieki za link . Pozdrawiam .:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fotka jeszcze istnieje? ;d Kiedyś miałam tam konto ,ale to było ze sto lat temu;)

    OdpowiedzUsuń