czwartek, 7 marca 2013

Ocenowo :)


Cześć. Długo nie pisałam, bo niestety czas mi nie pozwolił na to. Dużo się działo. Ciągle mam zrobić zdjęcie mojego certyfikatu ze szkolenia, ale jakoś ciągle o tym zapominam... Eh.. Poza tym w tym tygodniu nawet wyniki ze sprawdzianów nie były złe.

Polski=5
Geografia=3 (jednego punktu mi zabrakło do czwórki......)
Podstawy fryzjerstwa= -5

Nawet dobrze mi poszło. Eh.. jak ja już chcę weekend. Już niedługo jakby nie patrzeć. Od kilku dni nie najlepiej się czuję, ale myślę że to przez zmianę pogody. Ostatnio robiło się już ciepło, a dziś nagle temperatura się znów obniżyła. Tak prezentuje się pogoda w najbliższych dniach w Katowicach :



Jeśli macie jakieś pytania do mnie klikajcie :





2 komentarze:

  1. I would like to invite you to my 1st giveaway. Hope you'll drop by :)

    Win a Daniel Welling watch (value $199) on my blog:


    www.freshminhtea.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestey zima nie chce nas opuścić;/

    OdpowiedzUsuń