sobota, 23 lutego 2013

Weekendowo,fryzurowo :)


Dobry wieczór. Ja jestem po serii horrorów :) . Jak mija sobota? Mam nadzieję, że odpoczywacie i nabieracie siły na nowy tydzień :) Bynajmniej ja staram się tak robić. Wczoraj praktyki, ale nawet nie zmęczyłam się tak jak przedwczoraj... Był pyszny tort od szefowej :)) potem wieczór spędzony z moim kochaniem ;** . Przy okazji odwiedziny u jego dziadków ;) A co dziś? Dziś wróciłam z praktyk, zjadłam obiad, obcięłam tacie włoski i zaczęłam maraton horrorów. Moja nauka zawodu nie idzie źle. Kurczę, już ferie się kończą... a taki fajny był pierwszy tydzień ferii. Chciałabym powtórkę...Ale cóż.. żyję myślami o wakacjach i o chwilach z moim Kamilem. Planuję faktycznie zacząć robić artystyczne zdjęcia. Może później pójdę z tym do przodu i coś osiągnę :) A teraz Chillout :DD Miłego wieczoru kochani ! :)

A teraz pokazuję zdjęcia fryzur, które chcę się w najbliższym czasie nauczyć:




I KOKARDKA :




13 komentarzy:

  1. piękne koki , ten ostatni kokarda jest mega ! ja Twój też chętnie dodam tylko nie masz zakładki :/ zrób sobei koniecznie taka jak u mnie po prawej stronie masz takie okienko zatytułowane "dołącz do tej witryny" klikasz w to i dalej już Cię poprowadzi , a żeby takie zrobić u siebie musisz pogrzebać w swoich ustawieniach ( nie pamiętam teraz co i jak dokładnie ) , powinnaś mieć to koniecznie ! jak nie dasz rady sama odezwij się poprowadzę Cię krok po kroku

    OdpowiedzUsuń
  2. upięcie 1 z prawej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :) obserwuję i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzurki są piękne!Szczególnie ta z blond włosami w 1 rzedzie <3
    Seans horrorków to coś co bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fryzury.
    Kokarda jednak nie wyjdzie z mody nigdy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama próbowałam tej kokardy niby to takie łatwe , ale niestety nie dla mnie takie numery , ale życzę tobie powodzenia i wytrwałości w nauce , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kokardka jest świetna! :) Podoba mi się u ciebie mozę obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. próbowałam niejednokrotnie zrobić kokardę, ale nie udało się : D

    http://zuzieeeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na moje zdolności potrafię aż,a zarazem tylko kokardkę ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te fryzury :)
    + Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne fryzurki
    zainspirowałaś mnie do zrobienia sobie którejś z nich ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. kokarda, świetne spięcie, którego (obecnie) na moich włosach nie można wykonać:(

    OdpowiedzUsuń