czwartek, 28 lutego 2013

New pets


Witam Was.  Wczoraj o 6 rano pobudka. Oczywiście gdyby nie poranna kawa, wyglądałabym jak siedem nieszczęść. Potem trzy lekcje w szkole, w tym sprawdzian z geografii, który chyba nawet dobrze napisałam. Potem wizyta w ING, wyjazd do Będzina i wycieczka do Piekar Śląskich po moje zeberki kochane :**


Na parkingu w Siemianowicach :) 



Moje zeberki ;** Pimpuś i Pikuś ;**


Dziś znów pobudka o 6 i jak codzień kawa na obudzenie, muzyka i relaks przed nowym dniem. Potem lekcje i sprzątnie całego mieszkania. A koniec dnia przyjemnie spędzony z moim chłopakiem ;**** Dużo dał mi krótki spacer, rozmowa i wspólne wygłupi dziś :* Dziękuję Ci kochanie ;** A to jest efekt mojej nudy w pracy:





Jutro mam pracę na 12 do 20. Mam szczęście, że tata po mnie samochodem przyjeżdża..Jestem ciekawa co jutrzejszy dzień mi przyniesie nowego..

A na dziś:






Pozdrawiam


1 komentarz:

  1. ladna fryzurka. poza tym zwierzaki tez super :-)

    OdpowiedzUsuń