poniedziałek, 25 lutego 2013

Day, video, tickets and weather


Dobry wieczór. Wczorajszy dzień to znów maraton horrorów. Mogę nawet polecić film ,,Martwy Krzyk". Nie jest straszny, ale nawet fajny :)




Dziś praktyki, a potem kilka godzinek z moim Skarbem ;***


 . W ogóle oglądam pogodę na najbliższe dni w Katowicach i patrzcie jak się reprezentuje :



Dziś się tak zdenerwowałam, bo ani w CAŁEJ Silesii City Center nie można było kupić biletów, ani po drodze do Chorzowa nie było żadnego kiosku. Dopiero potem kupiliśmy bilet.... A tak nawiasem... bilety ZNÓW drożeją... no bez przesady.... Tak w ogóle ktoś się kiedyś mnie zapytał czy interesuję się fotografią... Odpowiadam - TAK. A dlaczego? - BO FOTOGRAFIA POMAGA ODCIĄĆ MI SIĘ OD SZAREJ RZECZYWISTOŚCI I PRZENIEŚĆ SIĘ W INNY ŚWIAT. ROBIENIE ZDJĘĆ BARDZO POPRAWIA HUMOR, A ICH EFEKTY KOŃCOWE JESZCZE BARDZIEJ. ROBIENIE ZDJĘĆ JEST PONIEKĄD SZTUKĄ :)




Pozdrawiam, Amanda


3 komentarze:

  1. Jak horory to tylko ze znojmomi. Sama nie obejrzę ;-)
    Ciekawy post i ogólnie bardzo fajny ten twój blogasek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. martwy krzyk mi sie podoba. w ogole tez mam nadzieje ze bedzie coraz cieplej :) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam nadzieje ze bedzie juz cieplo ;)

    OdpowiedzUsuń